Dane techniczne:
waga: 540g
rozmiar: 26x1,8
cena: ok. 150zł
inne: system antyprzebiciowy ASB Warunki eksploatacji: opony mają już ok.3/4 sezonu; do niedawna miałem je założone zarówno na
przedzie jak i z tyłu; używane były w różnych warunkach klimatycznych jak i terenowych Uwagi z eksploatacji: opony spisują się nie najgorzej; silikonowe boki mające zapewniać przyczepność
także krawędzi opony wydaje się, że spełniają swoją rolę (nie mówimy o warunkach ekstremalnych), ale nie to
jest tu najważniejsze; bieżnik zapewnia w miarę dobrą przyczepność w niemal każdych warunkach, UWAGA na mokre
kamienie i bruki tu bywa różnie; jazda na śniegu - sądzę, że do przyjęcia (pamiętamy jednak o mokrych kamieniach);
przy jeździe po gładkich powierzchniach (asfalt) b. głośne (trudno zaskoczyć kogoś podjeżdżając od tyłu); ze
względu na szerokość, tylko 1,8", nie najlepiej spisują się przy jeździe w terenie piaszczystym (m. in. dlatego
z tyłu założyłem Panaracer'a MACH SK 1,95); mimo systemu ASB udało mi się ją przebić Podsumowanie: nie jest źle, ale czymś rewelacyjnym w przemyśle oponiarskim to one nie są, stąd moją oceną niech będzie coś
około 4/5
Komentarz dodał: XC-E1 w dniu: 03-07-2003 Z wszystkim w tym teście się nie zgodze. Przejechałem na tych oponach wszystkie trasy SkodaAuto Grand Prix w tym roku i nie zawiodły mie...
Komentarz dodał: pik w dniu: 15-07-2003 Uzywam tych opon o szerokosci 2,1 od ok. 1,3 tys. km. Moim zdaniem nie spisuja sie rewelacyjnie w przypadku sniegu, luznego piasku i blota. Poza tymi przypadkami sa bardzo dobre. Nawiasem mowiac, moja obserwacja znalazla potwierdzenie w opisie na stronach www (napisano, ze nie na bloto) oraz w katalogu (napisano, ze sa przeznaczone na wszystkie za wyjatkiem miekkich podlozy). Moim zdaniem nie jest tez najlepiej z trzymaniem bocznym. W kazdym razie, znacznie pewniej czuje sie na Michellin hots, ktore teraz uzywam na drugim rowerze. pik