Dane techniczne:
Dlugośc: 175 mm
Masa: 440g
Cena: 379zł
Korby mocowane na kwadrat, puste w środku (nawiercane), obróbka CNC, pająk 5-cio ramienny na standard microdrive i normalny, dostepna tez wersja na wielowpust (XTR) Uwagi z eksploatacji:
Przebieg/czas użytkowania: 2 sezony, ok. 6000 km
Zwabił mnie bardzo ciekawy wygląd, przychylne opinie użytkowników,
którzy raczej nie oszczedzają sprzętu i niezbyt wygórowana cena.
Poza tym standardowy rozmiar mocowania zębatek miał tutaj decydujące
znaczenie. W tej chwili korba ma dokręcone zębatki Stronglite.
Korby obrabiane technologią CNC, ramiona są nawiercone na niemal
całej swej długości. Wykończone czarnym anodowaniem co ponoć wpływa
na twardość powierzchniową. Jedyna wada to odkręcanie się śrub
mocujących pająk do korby, co łatwo można zlikwidować smarując
gwint specyfikiem np. firmy Loktite. Korby przeżyły ostre traktowanie
w górach i częste zeskoki ze schodów i murków w mieście. Wygląd
mają bardzo podobny do korb Rooxa i to nieprzypadkowo - projektował
je niejaki pan Wagner pracujący kiedyś w Rooxie. Korby WRA z innym
kolorze niż czarny różnią się ponoć materiałem (dużo bardziej miękkie
aluminium), co powoduje dość szybkie rozbicie otworu na oś suportową.
Ja czegoś takiego nie zauważyłem.
Podsumowanie:Polecam wszystkim! Ocena: 4/5
Komentarz dodał: Maciej/Marcus w dniu: 31-05-2004 Popieram w 100%. Korby sa lekkie i mimo dlugiego uzytkowania ciagle nie maja luzow (a to tylko kwadrat). Jedyny problem to ten, ze trzeba zawsze dobierac dlugi suport, aby poprawnie wszystko chodzilo. No ale to raczej nie jest duzy klopot.