Wielu uważa, że system I-drive nie działa najlepiej. W tym teście
przekonacie się, że działa i to znakomicie. Rower ten jest przeznaczony
raczej do cross-country, ale można go również używać we FR (właśnie z
myślą o FR go kupiłem) Za amortyzację tylnego koła odpowiedzialny jest
Rock Shox DeLuxe o skoku ok. 11cm. Z przodu zamontowany jest RC Judy C
o skoku 80mm. Zawieszenie działa znakomicie. Przód wychwytuje nawet
najmniejsze nierówności terenu. Zaskoczyła mnie wysoka czułość amorka.
Regulacja w nim nie jest najlepsza, można jedynie w czasie jazdy zmienić
napięcie wstępne sprężyn.
RC Judy C posiada sprężyny w kąpieli olejowej i temu zawdzięcza wyżej
wymienioną czułość. Tłumienie w nim jest dobrze dobrane i większości
przypadnie do gustu. Poprawić tłumienie można poprzez zmianę oleju.
Tylny amor działa płynnie. Można w nim regulować napięcie sprężyn.
Ciężsi bikerzy powinni ją mocniej naprężyć, ale aby móc cieszyć się
pełnym skokiem powinni wymienić sprężynę na trochę twardszą. W sumie
zawieszenie jest dobrze zestrojone.
JAZDA:
Na tym rowerze można pozwolić sobie na niezłe szaleństwo. Nie trzeba
obawiać się dziur, ani kamieni, ponieważ amortyzacja robi to za nas.
Podjeżdża się na nim bardzo dobrze, przy większym nachyleniu wystarczy
przenieść ciężar ciała lekko do przodu aby kontynuować wspinaczkę.
Podczas podjazdów na stojąco zawieszenie ...
Dalsza czesc testu na stronie:
http://www.rower.and.pl/ index.php?strona=testgt